Fastän vi går igenom tider av sorg, så kan vi ha frälsningsglädje. ”Gläd er alltid i Herren! Än en gång vill jag säga: Gläd er!” skriver aposteln Paulus. Evangelium är ett glädjebud. Människor vill ha glädje, och evangelium erbjuder glädje. Därför finns det glädje i vår församlings kultur. Glädje är en av Andens frukter. När Anden får tag i oss så kommer glädje. Behöver vi återerövra det? Predikan av Stig Åsbringer 2021-06-13 i Robertsfors.

Grillkväll vid Bönhuset i Ånäset
Tag med det du vill grilla; kaffe och kaka bjuds det på. Efteråt blir det andakt och sång. Varmt välkomna!

